|
| Paroles, paroles, paroles | |
|
+6Hervé Dumont Sassa oO Elia Oo Murgen Neo-Fenix Tinks 10 participants | |
Auteur | Message |
---|
Tinks pere noel
Nombre de messages : 292 Age : 34 Localisation : Kke part sur la Terre... Date d'inscription : 01/12/2006
| Sujet: Paroles, paroles, paroles Jeu 21 Déc - 22:54 | |
| Alors, comme je me rends compte que souvent quand on se connecte sur le forum on est seul, on s'ennuies même quelques fois! Il faut remedier à cela!!Pour ce faire, je vous propose d'écrire des paroles de chansons qui vous passent par la tête à ce moment là... Vous pouvez les écrires en entier si vous avez beaucoup de temps à perdre, ou juste une phrase... Comme vous voulez! Amusez-vous!!
PS: Donnez tout de même le titre et l'artiste qui correspond^^ | |
| | | Neo-Fenix Admin
Nombre de messages : 141 Age : 35 Localisation : Savigny sur orge Date d'inscription : 01/12/2006
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Ven 22 Déc - 20:10 | |
| Bonne idée !!
Dans la jungle, terrible jungle le lion est mort ce soiiiiiir!
Pow Wow La danse des canards | |
| | | Murgen panda
Nombre de messages : 41 Age : 34 Localisation : dans ton ... ^^ Date d'inscription : 04/12/2006
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Sam 23 Déc - 21:22 | |
| mdr j'avou c'est la premiere chanson qui me vien ossi in the jungle the cry.. jungle the lion sleep tonight!!! owimbawaiowimbawaiowimbawaiiiiiiiiio wimmmm | |
| | | Neo-Fenix Admin
Nombre de messages : 141 Age : 35 Localisation : Savigny sur orge Date d'inscription : 01/12/2006
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Mer 7 Mar - 0:58 | |
| Lili, take another walk out of your fake world please put all the drugs out of your hand you'll see that you can breathe whithout no back up some much stuff you got to understand
refrain : For every step, in any walk any town of any thought I'll be your guide
for every street of any scene any place you've never been I'll be your guide.
Lili, you know there's still a place for people like us the same blood runs in every hand you see it's not the wings that makes the angel just out to move the bats out of your head
(refrain)
Lili, easy as a kiss we'll find an answer put all your fears back in the shade don't become a ghost without no color cause you're the best paint life ever made.
(refrain)
U-Turn Aaron | |
| | | oO Elia Oo Super Maitre panda
Nombre de messages : 119 Age : 34 Localisation : la tete fourré ds les livres euuh les mangas XD Date d'inscription : 06/01/2007
| | | | Sassa panda
Nombre de messages : 45 Age : 34 Localisation : Savigny sur Orge Date d'inscription : 01/12/2006
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Mer 7 Mar - 20:34 | |
| JAIMEUUH JAIMEUUHH JAIMEUUHH!!!(pour la peine c la tt nouvelle chanson ^^)
>>>My Chemical Romance : My Way Home Is Through You
gonna take off all my skin. tear apart all of my insides. when they rifle in. mom and dad think you'll be saved. they never had the time. they gonna medicate your lives. you were always born a crime. we salute you in your grave.
can't find my way home. but it's through you and i know. what i'd do just to get back in her arms. can't find my way home. but it's through you and i know. what i'd do just to get back in her arms.
"oh my god. seven different shades of shit. so what's your favorite color. punk ? "
do you wanna hold my hand ? could you sign this photograph. cause i'm your biggest fan. would you leave me lying here ?
we're not here to pay a compliment or sing about the government oxycotton genocide adolescent suicide give me my sincerity don't give a fuck about a kennedy here's what i got to say
i can't find the way come on angel. don't you cry
ALALALALALALAA!!! JVOUS AIMEUUUH [MCR]!!! >.<'! (totlement stone °°°^.^°°° ) | |
Nombre de messages : 119 Age : 34 Localisation : la tete fourré ds les livres euuh les mangas XD Date d'inscription : 06/01/2007
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Mer 7 Mar - 21:52 | |
| | |
| | | Hervé Dumont dragon bleu
Nombre de messages : 180 Age : 33 Localisation : Quelque part devant un pc Date d'inscription : 01/12/2006
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Jeu 8 Mar - 14:01 | |
| A moi maintenant! Une des plus belles chansons que j'ai entendu, les pgms reconnaitront :
Dead men lying on the bottom of the graves Wondering when Savior comes Is he gonna be saved? Maybe you're a sinner into your alternate life Maybe your a joker, maybe you deserve to die They were crying when their sons left God is wearing black He's gone so far to find no hope He's never coming back They were crying when they sons left All young men must go He's come so far to find the truth He's never going home
Young men standing on the bottom of their own graves Wondering when Jesus comes Are they gonna be saved? Cruelty to the winner, Bishop tells the King is lies Maybe you're a mourner, maybe you deserve to die They were crying when their sons left God is wearing black He's gone do far to find no hope He's never coming back They were crying when they sons left All young men must go He's come so far to find no truth He's never going home
Welcome, to the Soldier Side Where there's no one here but me People are grow up to die There is no one here but me Welcome, to the Soldier Side Where there's no one here but me People on the Soldier Side There is no one here but me
Il s'agit bien entendu de Soldier Side de System Of A Down Et pour les incultes hérétiques qui ne connaissent pas, http://www.radioblogclub.com/open/132658/soldier_side/System%20of%20a%20Down%20-%20Soldier%20Side | |
| | | CarO panda
Nombre de messages : 49 Age : 34 Localisation : Savigny/Orge Date d'inscription : 06/12/2006
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Jeu 8 Mar - 22:47 | |
| Et bah moi j'vais en mettre une en français, na ! =D Il s'agit d'Annie de la charmante Emilie Simon dans son dernier album Végétal :Annie, tombe par hasard sur des amis, il y a déjà bien longtemps qu'elle n'a vu personne, pas depuis l'automne…
Annie, tombe amoureuse un petit ami, ça prend beaucoup trop de temps alors elle abandonne, ce gentil bonhomme…
Le temps passe et prend la petite Annie, mais bien vite elle oublie, elle n'a vraiment pas le temps, pourtant elle s'ennuie la petite Annie...
Annie, tombe par malheurs dans les escaliers, son important rendez- vous attendra, je crois, elle ne se réveille pas…
Annie, (Annie) sa tombe est bien rangée près des pissenlits, (Annie) il n'y a vraiment pas grand monde qui viendra, en somme, pour ne pas dire personne…
Le temps passe et prend la petite Annie, mais bien vite elle oublie, elle n'a vraiment pas le temps, pourtant elle s'ennuie la petite Annie... | |
| | | | oO Elia Oo Super Maitre panda
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Dim 11 Mar - 18:42 | |
| bon moi j'vais mettre un p'tit refrain qui exprime mon état actuel sur le forum XD
Je suis seul au monde Y'a rien à faire, je suis seul au monde Je peux plus me taire, je suis seul au monde Je me sens seul au monde
de Corneille ^^ | |
| | | Neo-Fenix Admin
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Dim 11 Mar - 23:57 | |
| Il y a un groupe que j'adore, c'est des Finlandais, ils s'appellent Sonata Arctica.
Remember when we used to look how sun sets far away? And how you said: "this is never over" I believed your every word and I guess you did too But now you're saying : "hey, let's think this over"
You take my hand and pull me next to you, so close to you I have a feeling you don't have the words I found one for you, kiss it seems, say bye, and walk away Don't look back cause I am crying
I remember little things, you hardly ever do Tell me why. I don't know why it's over I remember shooting stars, the walk we took that night I hope your wish came true, mine betrayed me
You let my hand go, and you fake a smile for me I have a feeling you don't know what to do I look deep in your eyes, hesitate a while... Why are you crying?
Tallulah, It's easier to live alone than fear the time it's over Tallulah, find the words and talk to me ,oh, Tallulah, This could be... heaven
I see you walking hand in hand with long-haired drummer of the band In love with her so it seems, he's dancing with my beauty queen Don't even dare to say you hi, still swallowing the goodbye But I know the feelings still alive, still alive
I lost my patience once, so do you punish me now I'll always love you, no matter what you do I'll win you back for me if you give me a chance But there is one thing you must understand
Tallulah, It's easier to live alone than fear the time it's over Tallulah, find the words and talk to me ,oh, Tallulah, This could be...
Tallulah, It's easier to live alone than fear the time it's over Tallulah, find the words and talk to me ,oh, Tallulah, This could be
Tallulah | |
| | | Tinks pere noel
Nombre de messages : 292 Age : 34 Localisation : Kke part sur la Terre... Date d'inscription : 01/12/2006
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Lun 12 Mar - 0:38 | |
| Bon moi j'en ai deux en ce moment: la première est Halo de Bethany Joy Lenz!!
I never promised you a ray of light I never promised there'd be sunshine everyday I give you everything I have, the good, the bad
Why do you put me on a pedestal I'm so up high that I can't see the ground below So help me down you've got it wrong I don't belong there
One thing is clear I wear a halo I wear a halo when you look at me But standing from here, you wouldn't say so You wouldn't say so, if you were me And I, I just wanna love you Oh oh I, I just wanna love you
I always said that I would make mistakes I'm only human, and that's my saving grace I fall as hard as I try So don't be blinded
See me as I really am, I have flaws and sometimes I even sin So pull me from that pedestal (Pull me from that pedestal) I don't belong there (I don't belong)
One thing is clear I wear a halo I wear a halo when you look at me But standing from here, you wouldn't say so You wouldn't say so, if you were me And I, I just wanna love you Oh oh I, I just wanna love you
Why you think that you know me But In your eyes I am something above you It's only in your mind Only in your mind
I wear, I wear, I wear a halo
One thing is clear I wear a halo I wear a halo when you look at me But standing from here, you wouldn't say so You wouldn't say so, if you were me And I, I just wanna love you Oh oh I, I just wanna love you (I just wanna love you)
Heya Hey…Hey Hey Halo Heya Hey…Hey Hey Halo Heya Hey…Hey Hey Halo Heya Hey…Hey Hey Halo Heya Hey…Hey Hey Halo Heya Hey…Hey Hey Halo Heya Hey…Hey Hey Halo (Halo) Heya Hey…Hey Hey Halo (Hey) Heya Hey…Hey Hey Halo (Halo, hey) Heya Hey…Hey Hey Halo (Halo)
et il y a aussi.. What dreams are made of de Hilary Duff...
Have you ever seen such a beautiful night? I could almost kiss the stars, for shining so bright When I see you smiling, I go-oh oh ohh I would never want to miss this cause in my heart, I know what this is Hey now Hey now
This is what dreams are made of This is what dreams are made of I've got somewhere I belong I've got somebody to love This is what dreams are made of
Have you ever wondered what life is about? You can search the world, And never figure it out You don't have to sail the oceans, No, no, no Havin' a nest is no mystery, It's here and now It's you and me
Hey now Hey now This is what dreams are made of Hey now Hey now This is what dreams are made of I've got somewhere I belong I've got somebody to love This is what dreams are made of...
Boin bien sur il y a aussi les chansons de disney mais tout le monde les connait^^ | |
| | | StEpH panda
| Sujet: Paroles,paroles,paroles Lun 12 Mar - 21:52 | |
| Cette chanson (la seconde) ma soeur l'écoute tout le temps, Hilary duf la chante dans le film de Lizzy Mc Guire (je crois) !!! | |
| | | Tinks pere noel
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Lun 12 Mar - 21:59 | |
| | |
| | | StEpH panda
| Sujet: Paroles,paroles,paroles Mar 13 Mar - 20:20 | |
| ouai!!! et franchement je kiff bien | |
| | | philine Super Maitre panda
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Mar 13 Mar - 21:41 | |
| moi j'ai toujours un moment très précis d'une chanson qui me vient en tête Il s'agit de feint de Epica
This black page of history Isn't colourful, will stain the next All what remains is just a feint Of what was men to be
(suis pas sure du texte a 100%, parce que j'ai la flemme de vérifier)
voila voila sinon quelqu'un connaît Epica? | |
| | | Tinks pere noel
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Mar 13 Mar - 23:40 | |
| Euh... j'ai jamais entendu parler... | |
| | | Neo-Fenix Admin
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Jeu 15 Mar - 21:36 | |
| Moi je viens d'en écouter et j'aime pas trop... on dirais que c'est tout mimi avec la fille qui chante apres ya un un bonhomme qui crie qui me fais peur alors je dis NON !! ^^ | |
| | | philine Super Maitre panda
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Sam 17 Mar - 19:03 | |
| ça dépend des chansons en fait... celle dont j'ai cité les paroles c'est ma préférée et y a pas de gars qui crie!elles sont pas toutes bien en même temps c'est classifié en metal donc faut bien se donner le genre.... mais sinon ils font beaucoup de musiques de film ! | |
| | | Cynthia super panda
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Ven 23 Mar - 23:01 | |
| Une chanson que j'arrètes pas de chanter en ce moment : mika grace kelly (chanson qui lui a été inpirée par sa grand-mère fan de grace kelly)
Do I attract you? Do I repulse you with my queasy smile? Am I too dirty? Am I too flirty? Do I like what you like?
I could be wholesome I could be loathsome
I guess Im a little bit shy Why dont you like me? Why dont you like me without making me try?
I try to be like Grace Kelly But all her looks were too sad So I try a little Freddie Ive gone identity mad!
I could be brown I could be blue I could be violet sky I could be hurtful I could be purple I could be anything you like Gotta be green Gotta be mean Gotta be everything more Why dont you like me? Why dont you like me? Why dont you walk out the door!
How can I help it How can I help it How can I help what you think? Hello my baby Hello my baby Putting my life on the brink Why dont yo like me
Why dont you like me Why dont you like yourself? Should I bend over? Should I look older just to be put on the shelf?
I try to be like Grace Kelly But all her looks were too sad So I try a little Freddie Ive gone identity mad!
I could be brown I could be blue I could be violet sky I could be hurtful I could be purple I could be anything you like Gotta be green Gotta be mean Gotta be everything more Why dont you like me? Why dont you like me? Why dont you walk out the door!
Say what you want to satisfy yourself But you only want what everybody else says you should want
Kyaaa>< j'aime troop cette chanson !! | |
| | | | Neo-Fenix Admin
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Jeu 12 Avr - 22:42 | |
| Les Inconnus
Un chagrin d'amour
C'est un bateau qui part sans larguer ses amarres Un chagrin d'amour Une samsonite oubliée sur le quai d'une gare Un chagrin d'amour C'est comme ton maquillage le matin au réceil C'est une paire de Ray-ban alors qu'y a plus d'soleil...
Un chagrin d'amour C'est comme une grève de métro quand tu restes sur le quai Un chagrin d'amour C'est une boîte de nuit sans son disc-jockey Un chagrin d'amour C'est une Golf GTI qui n'aurait plus qu'une vitesse Une station de ski sans neige et sans tire-fesses
{Refrain:} Mais un chagrin d'amour C'est l'amour sans amour Et l'amour sans amour Ce n'est plus de l'amour Laisse le temps à l'amour de red'venir l'amour Et tu verras l'amour Ça n'est rien que l'amour
Un chagrin d'amour Putain qu'ça fait mal Un chagrin d'amour C'est comme si Roméo n'aimait plus Virginie Un chagrin d'amour Comme si l'équipe de Marseille n'avait plus Bernard Tapie Un chagrin d'amour C'est un sapin de Noël sans guirlandes et sans boules C'est un papa Noël sans sa hotte et ses boules
C'est comme la mer sans les vagues C'est comme les vagues sans l'écume C'est comme l'écume sans le sel C'est comme le sel sans le poivre
{au Refrain}
En réponse à Katia, si on a un chagrin d'amour, normalement on se le garde ( limite on en fait part a ses meilleurs amis ) mais en faire part à tous signifie que c'est pas un chagrin, mais une peine ou une décéption de coeur. Les xD ca fait pas crédible. | |
| | | Hervé Dumont dragon bleu
Nombre de messages : 180 Age : 33 Localisation : Quelque part devant un pc Date d'inscription : 01/12/2006
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Ven 13 Avr - 10:11 | |
| Vu qu'on est dans les chansons d'amour, j'en met une trop pas connue mais qui déchire, ça s'appelle I hate everything about you, de Three Days Grace
Every time we lie awake After every hit we take Every feeling that I get But I haven’t missed you yet
Every roommate kept awake By every sigh and scream we make All the feelings that I get But I still don't miss you yet
Only when I stop to think about it
I hate everything about you Why do I love you I hate everything about you Why do I love you
Every time we lie awake After every hit we take Every feeling that I get But I haven’t missed you yet
Only when I stop to think about it
I hate everything about you Why do I love you I hate everything about you Why do I love you
Only when I stop to think About you, I know Only when you stop to think About me, do you know
I hate everything about you Why do I love you You hate everything about me Why do you love me
I hate You hate I hate You love me
I hate everything about you Why do I love you
Et comme vous connaissez pas : http://www.radioblogclub.fr/open/141230/three_days_grace/Three%20Days%20Grace%20-%20I%20Hate%20Everything%20About%20You
Et puis tant qu'on y est, un classique du Rock'n Roll
Quand tes cheveux s' étalent Comme un soleil d' été Et que ton oreiller Ressemble aux champs de blé Quand l'ombre et la lumière dessinent sur ton corps Des montagnes des forêts Et des îles aux trésors
Que je t'aime, que je t'aime, que je t'aime, Que je t'aime, que je t'aime, que je t'aime !
Quand ta bouche se fait douce Quand ton corps se fait dur Quand le ciel de tes yeux D'un seul coup n'est plus pûr Quand tes mains voudraient bien Quand tes doigts n'osent pas Quand ta pudeur dit non D' une toute petite voix
Que je t'aime, que je t'aime, que je t'aime, Que je t'aime, que je t'aime, que je t'aime !
Quand tu n'te sens plus chatte Et que tu deviens chienne Et qu'à l'appel du loup Tu brises enfin tes chaînes Quand ton premier soupir Se finit dans un cri Quand c'est moi qui dis non Quand c'est toi qui dit oui
Quand mon corps sur ton corps Lourd comme un cheval mort Ne sait pas ne sait plus S' il existe encore Quand on a fait l'Amour Comme d'autres font la guerre Quand c'est moi le soldat Qui meure et qui la perd
Celui qui ne sait pas de qui sait, qu'il aille se pendre^^ | |
| | | Tinks pere noel
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles Ven 13 Avr - 12:06 | |
| Alors là y en a un à fond... mdr!!! Ba pour continuer j'en ai une de Savage Garden, ça s'appelle I Knew I Loved You (bon d'accord c'était dans Dawson...) Maybe it's intuition But some things you just don't question Like in your eyes I see my future in an instant And there it goes I think I've found my best friend I know that it might sound more than a little crazy But I believe I knew I loved you before I met you I think I dreamed you into life I knew I loved you before I met you I have been waiting all my life There's just no rhyme or reason Only this sense of completion And in your eyes I see the missing pieces I'm searching for I think I've found my best friend I know that it might sound more than a little crazy But I believe I knew I loved you before I met you I think I dreamed you into life I knew I loved you before I met you I have been waiting all my life A thousand angels dance around you I am complete now that I've found you I knew I loved you before I met you I think I dreamed you into life I knew I loved you before I met you I have been waiting all my life Hihi, c'est exactement ça... ^^ Y en a une autre aussi, c'est la BO de Pearl Harbor!!!!!!!! Ca s'apelle There You'll Be et c'est signé Faith Hill... When I think back On these times And the dreams We left behind I'll be glad 'cause I was blessed to get To have you in my life When I look back On these days I'll look and see your face You were right there for me [CHORUS:] In my dreams I'll always see your soul Above the sky In my heart There always be a place For you for all my life I'll keep a part Of you with me And everywhere I am There you'll be Well you showed me How it feels To feel the sky Within my reach And I always Will remember all The strength you Gave to me Your love made me Make it through Oh, I owe so much to you You were right there for me [Repeat chorus] 'Cause I always saw in you My light, my strength And I want to thank you Now for all the ways You were right there for me You were right there for me For always [Repeat chorus] Alala... c'est chou!! | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Paroles, paroles, paroles | |
| |
| | | | Paroles, paroles, paroles | |
|
| Permission de ce forum: | Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
| |
| |
| |